استکبار به بهانه حقوق بشر دولت‌های آزاده را با بحران هویت مواجهه می‌کند
کد خبر: 4186650
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸

 استکبار به بهانه حقوق بشر دولت‌های آزاده را با بحران هویت مواجهه می‌کند

امام جمعه کرمانشاه گفت: استکبار می‌خواهد به بهانه حقوق بشر دولت‌های آزاده و استقلال طلب همجون نظام جمهوری اسلامی و نظام‌های مستقل را با بحران هویت مواجهه کند و از آن با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای که در تملک صهیونیسم جهانی است به عنوان چماقی علیه دولت‌ها و ملت‌های مستقل استفاده کنند.

حجت‌الاسلام غفوری امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، امام جمعه کرمانشاه امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع کرمانشاه با دعوت از همگان به تقوا و یاد خداوند به آیات سوره کوثر در شأن حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: این سوره به معنای خیر کثیر است و مفسران در تفسیر این آیات شریفه به سراغ خیر کثیر رفته‌اند و سوره کوثر خطاب به پیامبر(ص) است و خدای متعال به احترام پیامبر کوثر را به ایشان عطا کرد.

وی در ادامه به یادآوری ۱۹ آذر روز جهانی حقوق بشر، افزود: امروز آبرو و حیثیتی برای استکبار و فرهنگ و تمدن غربی و آمریکا و اروپا که داعیه‌دار حقوق بشر هستند، باقی نمانده است.

امام جمعه کرمانشاه به جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت و حضور مستقیم غرب به سرکردگی آمریکا اشاره کرد و گفت: ۱۷ هزار انسان بی‌گناه به واسطه جنایت غرب کشته شدند.

حجت‌الاسلام غفوری بیان کرد: دنیا در حال تغییر است و نظم نوین با محوریت ملت‌های محروم و مستضعف به ویژه در غرب آسیا در حال شکل گرفتن است و طوفانی در این منطقه رخ داده که شعاع آن تمام دنیا را فراگرفته است.

وی با بیان اینکه پرچم حقوق بشر را ملت‌های مظلوم می‌خواهند بلند کنند نه سرمایه‌داران صهیونیست که تنها به دنبال منافع خود هستند و از عنوان حقوق بشر به نفع خود استفاده می‌کنند، اظهار کرد: استکبار می‌خواهد به بهانه حقوق بشر دولت‌های آزاده و استقلال‌طلب همچون نظام جمهوری اسلامی و نظام‌های مستقل را با بحران هویت مواجهه کند و از آن با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای که در تملک صهیونیسم جهانی است به عنوان چماقی علیه دولت‌ها و ملت‌های مستقل استفاده کنند.

حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری طوفان‌الاقصی جدول سیاست‌های آمریکا در منطقه را بهم ریخته و با ادامه آن جدول سیاست آمریکا محو خواهد شد و طوفان‌الاقصی هسته‌های مقاومت جهانی را در دنیا به نحوی فعال کرده که حداقل در ۶۰ کشور دنیا شاهد تظاهرات گسترده علیه آمریکا و سیاست‌های آمریکایی و غرب بودیم.

امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: طوفان‌الاقصی طرح خاورمیانه جدید طراحی شده از سوی آن‌ها و تلاش‌های آمریکا در توطئه‌هایی همچون معامله قرن برای نابود کردن دنیای اسلام را دفن کرد.

حجت‌الاسلام غفوری به ۲۰ آذرماه اشاره کرد و افزود: در ۲۰ آذر سال ۱۳۶۰ آیت‌الله سیدعبدالحسین دستغیب توسط منافقین به درجه رفیع شهادت نائل آمد و امام راحل درخصوص شخصیت شهید دستغیب فرمودند ایشان معلم اخلاق و مهذب نفوس بود و انسان‌هایی از نظر اخلاقی و تهذیب نفس تربیت می‌کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره هفدهمین شهید مدافع حرم استان شهید «محمدعلی عطایی شورچه»، گفت: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع این شهید والامقام نمایش قدرتی در برابر توطئه دشمنان بود.

انتهای پیام
captcha